“Best regards”: students’ recommendations

The students of Year 3 from the Bilingual Course in Colégio J. R. Passalacquaknow that the pandemic is hard for everybody. Some of us are feeling upset andhopeless and that is why the students have some suggestions andrecommendations to make you feel better and get in touch with art and cultureduring this time. You can access the books, movies, songs and gamesmentioned here on your favorite streaming platform. We hope you like it.

“Nossas lembranças”: indicações dos estudantes

Os alunos do 3º ano bilíngue do Colégio J. R. Passalacqua sabem o quão difíciltem sido o período de pandemia para todos nós. Podemos nos sentir maiscansados e desanimados e é por isso que os estudantes têm algumasrecomendações a fim de promover um bem estar por meio do contato com aarte e a cultura. Você pode buscar os livros, filmes, músicas e jogos mencionadosaqui em sua plataforma de streaming favorita. Esperamos que gostem.
“Best regards”: students’ recommendations

Teacher João Vitor